Bij de nieuwe opzet van SKGD hoort een nieuw beeldmerk

Bij het oprichten van de nieuwe stichting SKGD hoort natuurlijk ook een nieuw beeldmerk. Omdat we de (amateur)kunst binnen de gemeente Drimmelen willen promoten, hebben we gekozen voor het groen en blauw uit het gemeentelijk logo in combinatie met de grote K, als knipoog naar kunst met een grote K. Want ook al is een groot deel van onze deelnemers amateur-kunstenaar, zij nemen hun werk wel serieus!

Ook hebben we besloten om alle kunstenaars en bezoekers te laten samenkomen op één grote locatie: de Amerhal in Made en wel in het kermisweekend (van Made) op 24 en 25 september 2022.

We hebben dus plaats genoeg en roepen alle kunstenaars op om zich aan te melden via info@stichtingkunstweekendgemeentedrimmelen.nl

beeldmerk skgd

Volg ons ook op Facebook!