De kleindochter van Marijke Schelleman opent expositie in de Amerhal

De kleindochter van wijlen Marijke Schelleman zal de expositie van de SKGD in de Amerhal openen op zaterdag 24 september a.s.

Marijke Schelleman was buiten kunstenares en trouw exposant ook mede-organisator van het kunstweekend. En dankzij haar gift na haar overlijden is de Stichting Kunstweekend Gemeente Drimmelen opgericht. De stichting vindt hat dan ook een hele eer dat Merel de kunsttentoonstelling wil openen.

Achter de schermen zijn we als organisatie nog druk bezig met de laatste loodjes om alles strak piekfijn in orde te hebben. We hebben een tiental expositieborden aangekocht en die tot in de late uurtjes verbouwd en geschilderd, zodat ze een mooie aanvulling zijn van de borden die we ter beschikking krijgen van de gemeente Drimmelen.

kleindochter marijke schelleman opent expositie

Volg ons ook op Facebook!